JannyPCA.reismee.nl

PCA- zenuwachtig!

Hoi allemaal,

Ik zal proberen een weblog bij te houden over de aanloop naar de Pca op de Bahama's en het verloop aldaar.

Ik heb me 4 weken geleden via gratis tournooien geplaatst voor het grote PCA-avonuur op de Bahama's!!!

Vliegreis, hotel, 1350$ zakgeld en.........een ticket ter waarde van 10.300$ voor deelname aan het een na grootste live-poker tournooi ter wereld (geloof dat die van Las Vegas net ietsje groter is).

Een droom die uitkomt....

Pokeren met de groten der aarden, zit al 4 weken in een roes.

Een kans om veel geld te winnen, maar ook een kans dat ik er snel uit zal liggen.

In dat geval....... niet getreurd.... want dan hebben we nog steeds 10 dagen vakantie op de Bahama's.

Met nog iets minder dan 2 weken te gaan, worden de zenuwen steeds groter.

Slaap ontzettend slecht en in m'n hoofd zitten allerlei mannetjes die de hele tijd gek doen.

Dat noemen ze geloof ik malen.

Maar goed, als we er eenmaal zijn (m'n broer Johny gaat mee) zal het wel minder worden. Dat hoop ik dan maar.

Ben nu veel live final-tables aan het bekijken van de afgelopen jaren van de EPT en de PCA, want wil weten wat me te wachten staat. Heb zelfs 2 boeken gekocht!

We hebben volgens mij alles nu wel zo'n beetje geregeld, alleen de electronische reistoestemming moet nog.

John, ik ben jou heel dankbaar, je weet wel waarom.

Misschien dat ik dit later nog weleens uitleg aan de rest.

Of niet.

nou,dit was het dan voor de eerste keer. Als er nieuws is zal ik weer van me laten horen.

Hoop dat dit nog vaak mag zijn.

Groetjes, Janny

Mammaloe33

Reacties

Reacties

john

hi zus heel erg veel geluk gewenst,en we maken er 10 leuke dagen van.
heb dr zin in groetjes je kleine broer.

richnaldo

Heee pokerprof!!!!
Pak ze aan daar op de bahama's. Geniet met volle teugen en hopen dat je er nog wat leuks aan overhoud!!!
veel suc6 en geniet er vooral van met jullie beiden

Margreet

Leuk! Ik zal zeker je verhalen zeker volgen! Break a leg, zoals ze in Amerika zeggen. Ik hoop dat je ver komt en vooral heel veel plezier hebt.

Keoma

Hey, heel veel succes daar!

Groeten Keoma

Sallie

Heey Janny,

Heel veel succes op de bahama's!â„¢

Je kan het!!!

Groetjes, Sallie

bert loos

he zusje , geloof en geniet van het spel ,dan komt het vanzelf,veel geluk

groetje s

sandra

Ook al mag ik niet mee!!!! heeeel veeeel plezier!!!!!!johnny ook!!!!! en beloofd is beloofd ik zorg dat je er tv proof uitziet!!!1

Tamar Berkhuizen

Hallo Janny,

Wat ontzettend gaaf dat je dit avontuur gaat beleven!!

Ik ben op de Bahama's geweest, ook in The Atlantis, het daar zooooo mooi.

Ga vooral zwemmen met dolfijnen op Blue Lagoon island als je er de tijd voor hebt. En drink een Bahama Mama natuurlijk!!

Groetjes,

Tamar, Ronald, Mees en Charlie

jenne

He jannie heel veel geluk en wijsheid toegewenst.

JAN

Hoe ga je?

ohme_ohmy

Respect voor die 'brother', heeft ie maar mooi geshipt voor je :D

sandra

ohhhhhhhhhh jan, wat ontzettend spannend!!!!
nog 32 te gaan en je zit in het geld!!!daar hebben we alleen maar van durven dromen. ben denk ik zenuwachterer dan jou. leuk intervieuw!

richnaldo

Heee topper, heb je net je intervieuw gehoord, spannend hoor. je bent er bijna ZET HEM OP!!!!!!
en maak ons trots

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!